شاد ترین دختر شاد جهان
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


شاد ترین دختر شاد جهان

 

 

←←من→→

♥شاد ترین♥

 

 

دختر♣

 

ŒشادŒ

 

 

جهانم>☻

 

کور بشه چش بد خاهاممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

000
ساعت19:47---18 آذر 1394
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...
پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !


000
ساعت19:47---18 آذر 1394
کسی که میخواهد دیگران دائم برایش کف بزنند
خوشبختی خود را در دست دیگران گذاشته است !!!


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:21---18 آذر 1394

سلام عزیزم من( هَدی♠ӇƛƊƳ♠)وبلاگ منودل تکیم
اون وبم هک شد
راستی من بازم لینکت کردم
http://girl-mordad.loxblog.com

پاسخ:سلام هدی جون .اخی عزیزمممم برات متاسفم. مرسی گلم .منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :